Heeej <3

Heej alla bloggläsare!
Nu har jag en ny blogg förr har jag bloggat på fourrider.blogg.se men nu bloggar jag här!<3
Jag ska berätta lite om mig själv nu<3
Jag heter Evelina och jag är 12 år<3
Jag rider på två ridskolor och jag har en medryttarponny och en sköt häst och så går jag på en special!<3
Min bästa vän heter Tyra och hon finns alltid där för mig men sen så har jag jätte bra vänner men ingen slåt TYRA<3!
Jag va på världens bästa ridläger i sommar och jag hade Tinka hon är en dröm att rida<3!
Min medryttarponny heter Emser Äppelbo älskar detta namnet såå gulligt<3
Jag älskar hästar<3!
Ni kommer ju veta mer och mer om mig när jag bloggar mera<3
så aa jag vet inte vad jag ska säga nu men tack för att du läser bloggen fortsätt så <3!
JAg och Nibell<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0