Idag♥

Hola amigos!
Japp ska berätta lite om min dag :D
Jag vaknade vid 10 och klockan 12 skulle Kajsa komma ♥
Så jag och Kajsa åkte upp till stallet och vi gick in i klubbhuset och Malin var där♥
Sen tog vi in ponnysarna och jag tog ju självklart in Nibell ♥ XD
Vid 3 så kom Ella ♥ Gud vad jag har saknat henne efter som att hon har varit i stockholm i typ ett år känns det som :( ♥
Fast nu är hon ju äntligen hemma!!!! ♥
Klockan 4 så skulle vi ju rida så att jag kollade vem jag skulle ha och jag skulle ha Elise :)
Vi tränade på skänkelvikningar och lite andra grejer :)
Sen så åkte alla typ hem men jag och Malin var kvar ♥
Bara det att vi skulle ju hoppa stor häst sen haha jag hade min älskade Karisma ♥
Hon är jätte bra att hoppa hon är helt perfekt vi hoppade typ 60-70 cm ♥
I love you Karisma ♥
Sen så åkte jag hem och kollade på tv med mamma :D ♥
Bloggar mer snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0