Hemma Hos Tyra!

Heej alla!!
Sorry för att jag inte har bloggat men aa jag har inte haft något internet:(( inget internet inget bloggande:(
Inatt så har Tyra sovit över hos mig haha vi skrattade åt en person :D
Kul att det har börjat 3 nya i min klass och att vi har bytt ridlärare igen som vanligt......
Idag så åkte jag och Tyra till Tahult och skötte Emser och Pinto men vi red ej:(
Eftersom att Pinto har ett sår och det skaver när han har ett träns på sig och Emser mådde inte så jätte bra...
Så vi gosade med dem istället och borstade dem såklart:))
GUD VAD JAG HAR SAKNAT HONOM!!!<3
Vi har tagit bilder idag oxå kommer upp sen på bloggen:))
Underbara bilder på oss alla fyra:)
Kollar ju såklart på Ponnyakuten ikväll oxå :))
Kommer en videoblogg från mig och Tyrissen:) <3
Love you<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0