Förlåt...

Hej!
Sorry för en skit dålig uppdatering men jag har inte varit på humör att blogga just nu...
Men det ska det bli ändrig på jag kommer att berätta från i Torsdags tills idag :D
Torsdag: I torsdags så var jag ju och red på Stallansåsen och jag red Pippi igen såå bäst är hon!!! Den övningen som vi gjorde var nästan som i onsdags men ändå inte eftersom att det var ett litet hinder oxå med och en sne bom.:)
Pippi var bäst som vanligt det gick bättre idag:D 

Fredag: Så hade vi idrott och jag var med natta sen så gick jag och Natta upp till stallet och pratade lite♥ Vi väntade på att min mamma skulle komma upp med mat sen så åt vi och klockan sprang iväg så vi tog på oss våra rid grejer och gick in i stora stallet för att kolla vilka hästar som vi skulle ha jag blev jätte glad när det stog att jag skulle ha Nibell Man fick rida barbacka oxå om man ville det är ju inte så svårt att gissa vad jag valde sjävklart barbacka:D Hon var jätte duktig busade bara lite men det gick VÄLDIGT fort i galoppen :D ♥ Det gick bra för både Mig och Natta ♥ Efter ridningen så var jag men Natta sen så åkte vi båda hem 
När jag kom hem så kollade jag och mamma på två filmer kommer bilder vilka det var :D
Jag har fått ett linne i veckan av min underbara mamma kommer en bild av den oxå :D 


Detta linnet snyggt??? 



Denna filmen rekomenderar jag 



Denna kan jag oxå rekomendera :) 



Kommentarer
Postat av: Elin

hur fick du sån stor text på fredan?

jätte fin blogg! <33

2012-03-17 @ 11:22:58
URL: http://elinlisette.blogg.se/
Postat av: Igge <3

Guva snyggt linne <3

2012-03-17 @ 14:50:26
URL: http://iggeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0