Fullt upp....

Hej!
Förlåt för en dålig uppdatering idag jag har haft fullt upp om man säger så.. Imorse så vaknade jag vid 8 och jag skickade ett sms till min kusin och jag hängde med henne till hennes medryttar häst och det var jätte kul :) Jag hjälpte henne lite och så :) Hästen kallas för bulan.. :D Men Bulan var jätte pigg så wilma fick arbeta han mycket :) Efter det så åkte jag till mormor och jag bytte om sen så kom mamma och vi åkte till Therese och Fredrik som vi träffade i Thailand :) Dem hade köpt en hund oxå den är super gullig en liten golden:) Den heter Buddah...
Vi åkte hem och då så beställde mamma en pizza och vi åt det när vi kom hem(mormor&morfar) Vi ska snart åka till mammas kompis Melli hon fyller ju år idag GRATTIS!!! Jaja nu kommer det lite bilder från idag :)
Det var ju en mini shettis och en frieser haha det såg ut som en jätte och en dvärj :) dem var jätte snälla när vi gick in till dem :)
Wilma och Bulan :D
såå söt är han Buddah !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0