Haha soft♥

Just nu så sitter jag i soffan och softar lite slutade klockan ett idag så härligt:D Vi hade matte och vi skulle mäta fotbolls planen och Hampus som var i min grupp visste redan det så aa vi fick gå hem tidigt:D Jag väntar på att pappa ska komma sen drar vi till Stallansåsen :D ♥ Vet inte vem jag ska ha men det kommer säkert att bli bra :) ♥
Jag kommer att be pappa ta lite bilder på mig vill ni se dem jag kommer iaf lägga upp bilderna på Moa och mig sen förra veckan:D
Lite suddig men tagen från mobilen♥♥
Om ni skulle vilja andvända bilderna eller så fråga!? Vissa bara tar bilder och jag känner inte att jag vill lägga upp bilder när folk bara tar dem så ni väljer hur jag ska göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0