Ridit...♥

Hej !! 
Nu så ska jag och pappa äta eller snart :)
Imorse så vaknade jag hos mamma sen efter en stund så kollade vi på en film sen så frågade pappa om jag ville rida på den ponnyn i Kungälv och jag sa självklart ja!! ♥
På vägen dit så åkte vi först till Peter och skulle kolla om Budda var hemma men han var hos en annan tjej idag så jag kunde inte träffa honom:(
När vi kom till stallet blev vi bemött av en jätte trevlig tjej som heter Annika och jag kollade in i stallet och där stog lilla Tore♥
Hur söt som helst Annika frågade mig om jag ville rida eller köra men jag ville rida Annika och pappa åkte fyrhjuling framför och Tore galopperade efter det kom en stock mitt i allt som han hoppade över det var jätte kul en liten bus ponny som jag gillar♥
Han är 1,08 cm och han är en fux:)
Jag red i 1½ timma ♥
Han var väldigt svättig efter det passet :)
Jag träffade sen hennes 3 hundar och hennes katter och hennes hästar Tore och Miller ♥♥♥
Han har inte så kort man nu :D
Sööt!!♥
God Jul!! Önskar Tore♥
Åhh så gott :D
2 utav dem lever....
Bilderna: Annika :D ♥
Detta skulle vara publicerat från igår :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0