Småland--->

Hej hej!
Nu så sitter jag i bilen och jag är på väg till Småland.. :)
Idag så var jag ju i stallet med Mirjam och Natta ♥
När jag kom dit så blev jag mött utav dem och natta sa att jag skulle ha NIBELL ♥♥♥ Jag blev jätte glad eftersom att hon är min lilla pärla♥
Vi red på banan och vi hade markarbete typ med lite kavaletti.. Tindra och Elise började galoppera och ryttarna hade väldigt svårt att hålla balansen och en red ju barbacka oxå men tyvärr så ramlade båda av men som tur var så skadade ingen sig :) Tack o lov♥
Nibell var jätte duktig i galopp fattningarna hon lyssnade jätte bra på mig och jag tyckte att det gick väldigt bra idag♥
Natta red ju såklart Triffe men han började skena hihihi ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0