Underbar dag!

Hej alla underbara läsare!
Min dag idag ska jag berätta om :)
Idag så har jag varit i stallet med **** hehe ♥
Vi hade det bäst!! Haha :)
Idag har jag/vi:
  • mockat hos alla storahästar
  • Borstat stallgången
  • Borstat olika hästar
  • Jag har borstat Nibell
  • Ätit
  • Gosat o tatt lite bilder
  • Skrattat och haft det bäst!!
  • Skött Nibell!♥
Om du läser detta **** så vill jag att du ska veta att du betyder jätte mycket för mig tack för att du finns !!♥♥♥
Jag har packat det sista inför imon haha ska ju åka till Branäs och åka skidor det kommer att bli jättekul! :)
Det kommer att komma bilder där ifrån och så hehe aja nu så ska jag packa det sista och kolla så att jag har med mig allt :) ♥
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0